Alla inlägg under november 2008

Av Sorraya - 24 november 2008 15:16

 ...till julafton och det känns helt underbart.

Nu när det snöar så finns det inget som känns så helst fantastiskt.

Har julpyntat smått hemma men ska fortsätta mer i morrn. Måste köpa mera  julpynt. =P Inga stora summor pengar.

WEIIIIIIIIIIIII!!!

På Fredag kommer Kajsa och då ska vi julpynta stallet, åka pulka i Jäpåsbacken med Imp och tolka med Glenn i snön. Vad jag längtar.

Ååååh snälla snart måste det bli jul...Vad jag längtar till julen och allt kul som kommer med den.

Även om det inte blir någon insamling till välgörenhet för min och Glenns del i år så ska jag Glenn och Kajsa ändå så ut och jula för grannar och vänner tredje helgen i December.

Jag är sååååå himla glaaaaaaaaaaad...snart är det jul.


Christmas don't be late.

http://www.youtube.com/watch?v=-Poqtaf6mVE&feature=related
Av Sorraya - 22 november 2008 13:19
http://www.youtube.com/watch?v=tRae021Si5Y&feature=related

...Glenn.
Det blev ju inte som jag hade tänkt.
Nu dom här veckorna skulle vi ju förbereda oss för julen och göra i ordning inför allt julfirande och glada barn med insamling till välgörenhet.
Jag som hade satt ihop en annons om "Rachel och Glenns ridande tomteservice"
där vi skulle rida omkring här i trakten och vara utklädda som tomte och ren.
Alla jular som jag haft tidigare har varit mig så varmt om hjärtat och alltid varit så vackra.
Framförallt har jag haft turen att ha en sådan underbar familj och speciellt har jag haft tur som haft en vän som du, Glenn. Du som har funnits där vid varje andetag, vid varje dag och genom alla år precis brevid mig. Glädjen du gav och fortfarande ger mig varje dag, gör att jag vill vara en bättre människa.
Jag vill göra skillnad.
Vill ge något vackert och fint tillbaka till den generation som är barn nu.
Med och vid jul sprida julglädje till dessa underbara barn och samla in pengar till välgörenhet.
Men allt detta kan vi inte utföra om du inte finns med i bilden. Ingen Rachel utan Glenn. Ingen ryttare utan häst. Och ingen tomte utan sin ren.
En sak ska du veta att jag älskar dig och finns just här för dig Glenn.
<3 Din bästa kompis Rachel.

Av Sorraya - 9 november 2008 22:18

...tack för att du finns Glenn.

Älskar dig. <3

Ovido - Quiz & Flashcards