Direktlänk till inlägg 7 september 2008

En ridtur genom äppelträdens allé.

Av Sorraya - 7 september 2008 10:51

Där skrittade jag och Glenn.

Och det maffiagste var att rida under vindkraftverket och stanna till och kunna sitta på Glenn och titta på dessa propellrar som snurrar. Glenn tog sig en titt uppåt med men var inte riktigt lika intresserad.

Sen under vägens ritt så plockade jag äpplen från träden och Glenn plockade från marken och åt. Vilken ridtur. =P


 
 
Lotta

Lotta

8 september 2008 22:23

Tjabba vännen!
Nu kikar jag in så nu får du ta dig i kragen och skriva här..... Pözza på Glenn, dagens ritt var väl Glenn nöjd med när ni stannade vid gosakerna......
Kramiz

http://www.reddogs.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sorraya - 15 februari 2009 17:22

...har bytt bloggadress till: glennsdiva.bloggspot.com

Av Sorraya - 7 januari 2009 09:56

...åååh det känns helt underbart. Jag har inte umgåtts med denna person på några. Trodde i principsak att hon hatade mig. Och hade glömt mig för all evig tid. Men tro det att jag blev förvånad när jag fick ett sms där gamla vännen önskade mig Gott Ny...

Av Sorraya - 26 december 2008 17:43

...min älskade Johan. Även om han grymtar och stönar i protester om morrnarna när man väcker honom eller så. Men gulligast är ändå hur hans små söta nassar alltid hamnar utanför täcket. <3 ...

Av Sorraya - 26 december 2008 08:01

...vem fick man inte idag behöva väcka med en putt i rumpan...jo nämligen Glenn Top. Annars skulle det nog ha varit Johan...den sömntutan och vresputten om morrnarna. Glenn och Johan är lika mycket sömntutor båda två. =P I alla fall. Glenn fick gått ...

Av Sorraya - 24 december 2008 12:11

...men världens vändes upp och ner när min kusin glömde sin väska i våran bil och fanns 5 mil bort...då hon behövde den med sina epilepsi mediciner.Och senare på kvällen biten av en hund i benet där en hörntand rispade till i huden.Men annars har det...

Ovido - Quiz & Flashcards