Alla inlägg under oktober 2008

Av Sorraya - 20 oktober 2008 07:05

Idag har jag haft en ganska så hektisk dag.
Har varit utaoch gått med alla hundarna och lär nog ha träningsvärk i morrn...hehe.

När jag gick på promenad med Sarii så såg jag fullt utblommade prästkragar...eeek...i nästan slutet av Oktober...inte klokt. =P

Sen efter promenaden med Sarii var jag uppe och red Glenn i ridhuset, där han i galoppen bockade som en idiot...tänkte nej inte nu igen...onti  ryggen. Men som tur var så var det inte det...men hans sadel börjar bli lite för smal...tur att matte har en annan sadel som passar herren Glenn. I alla fall...Glenn fick vandra omkring bäst han ville i ridhuset. Men stod mest och glodde på mig i ett hörn.

Hehe...efter jag kommit hem och fått i mig lite mat av Johan så satt jag och klappade lite på Sarii...och krängde på honom en av mina tshirtar.

Och jisses vad jag skrattade...Sarii såg ut som en bodybuilder i en för liten tshirt...XD...hahaha...*ASG*.

Det tyckte nog Sarii med...för han såg inte ut att gilla läget.

När Sarii fick av sig tshirten gick han och lade sig i ett hörn.


Av Sorraya - 13 oktober 2008 11:38

Blääää vilken tråkig dag...

...sitter här hemma hos mina

föräldrar och ugglar lite med Sarii.

Skulle egentligen ta och måla transporten invändingt....men usch vad tråkigt det är att måla.

Funderar på och göra det till våren istället.

Färgen torkar så dåligt nu i dessa blöta tider. Det hade underlättat om det hade regnat så hade jag bara kunnat skita i det,

Inte nog med det så måste jag dra isär hösilagebalen hemma i sneskjulet...jipppeyyy....går och drar täcket över huvudet idag känns det som.

Min underbara man...har ju öppnat balen utan att ha putt ut den lite så att hela balen kan rivas ut på en och samma gång. Nej han har öppnat den på samma ställer där den stod intryckt halvliggandes på en annan bal...jipppeyy ännu mer slit.

Äh nu skiter jag i det här idag....bläää...jag tar och gosar med Sarii...äter en massa kakor och tittar på Disney Channel till sdet är dagfs att åka hem.

Blääää vilken tråkig dag...kan då inte börja regna lite så jag kan he lite bra samvete om målningen av hästtransporten idag...


Ovido - Quiz & Flashcards